Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2007 13:38 - Знаеш ли,
Автор: darknesd Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2545 Коментари: 7 Гласове:
0



Вече тотално ми писна от теб. Ама направо ми се повръща, казвам ти. Аааа, ти вече ме слушаш, а? Хубаво. Сега слушай внимателно, защото няма да се повтарям! До гуша ми дойде, до гуша ми дойде от оправданията и обясненията ти. Писна ми да слушам колко си бил уморен и как си щял да си починеш още малко. По дяволите, докато си почиваш, ще вземаш да починеш, какво ще кажеш за това? Няма какво да кажеш, прав си. Само че може да стане късно. Погледни през прозореца. Какво виждаш? Нищо интересно, казваш? Глупости, пълни глупости...На онова отвън хората му викат “свят”, дали си спомняш какво означава това? Съвкупност от обективно съществуващи и в същото време непознаваеми неща,а? Това ли е според теб? Ами донякъде си прав, само че дали си спомняш колко хубаво бе да се опитваш да достигнеш до тях? Не, не си спомняш? Ами, на мен ми писна и да ти припомням разни работи, затова ще излезеш да видиш за какво става въпрос...Искаш да си починеш още няколко часа?! Абе, ти не ме ли слушаш, като ти говоря? Вдигаш си мързеливото трибуквие от леглото, и излизаш навън, и то сега. Да, веднага, хич не ме интересуват доводите ти. Няма “ама”, наслушах се на глупости. И махни тази работна маска от лицети си, колко време я носиш? И без това утре пак ще трябва да я слагаш..Тя не е подходяща за днес. Идиоте, имаш половин свободен ден за губене, от поддръжката даже слънцето са ти подкарали, какво повече искаш? Махай тази маска, ти казвам, ще си сложиш онази, усмихнатата. Не помниш къде си я сложил? Ами, това си е твой проблем, само че без нея няма да ходиш никъде, така че още сега ще я откриеш и излизаш навън. Какво ще правиш ли? Ще се разходиш. Ще се шматкаш безцелно, сега нямам време да ти обяснявам какво значи това. Не, няма да ходиш към офиса, изобщо не си го помисляй, ама изобщо. Абе ти пак не ме слушаш, има хиляда други места, които си залужават да бъдат посетени. Не, и в онези магазини няма да ходиш. Нищо свързано с работа, ти казвам, извади си бананите от ушите, по дяволите. Добре, ще обяснявам като на идиот. Тръгваш от точка А, която се явява квартирата, в която си сега, и отиваш към точка Б, където точка Б не е офиса и не е свързана с него. Множеството от точки ще ти го дефинирам след малко. След това се връщаш в точка А, за време не по-малко от пет часа. Хич не ме интересува какво ще правиш толкова време, изкопай си личните контакти от телефона и виж кой можеш да си вземеш за съпорт. И не, никакъв mp3 плейър, никаква техника. Мътните да те вземат, музиката на живота ще е навсякъде около теб. И, между другото, “живот” се казва на това, което се прави извън работа. Имаш нещо такова някъде там, ще си го откриеш сам, не мога да ти обяснявам всичко.

Открил си усмихната маска, казваш? Явно нещата ще станат. Само внимавай къде блееш, сигурен съм, че онзи стълб още те помни, колкото и отдавна да го беше центровал. И не, няма да тормозиш непознатите момичета, само ще блееш по тях, освен ако не си в някое кафе или дискотека..Оффф, ходил си на дискотека и съм сигурен, че това понятие присъства в базата ти, няма тепърва да ти обяснявам. Пусни един сърч на хисторито, сигурен съм, че ти беше харесало.

На цялото хистори, идиоте, откъде да знам преди колко време си бил там за последно...Усмихваш се, а? Явно си го намерил...

Май въпреки всичко, от теб ще стане човек. Виж в уикито какво е това, не, не означава само “колега” или “съквартирант”. Провери си го, много по-хубаво е. Чакай да ти оправя маската, че ще уплашиш някой с тази неадекватна усмивка. Така, сега вече е по-добре. А сега марш навън, и да не си се върнал преди осем вечерта, че ще те изритам. Не, не се шегувам. Оправи си чувството за хумор и умната. Другото ще дойде само.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kardamom - хей.. здравей...
23.04.2007 14:22
усмихни се...
бъди щастлив, от сърце ти го желая...
цитирай
2. almostanonymos - Доста..
23.04.2007 20:13
време чакахме за поредния ти пост, но определено си е струвало чакането! :-) Един от най-добрите образци, които талантът ти може да роди! Честно! И малко ме изненада, но приятно, с песента на Танита Тикарам... някак не попада напълно в сферата на металните звуци, в която си мислех, че кръжиш...
Явно интересни неща се случват в живота ти. :-) Чудя се дали така е всяка пролет с теб или...
Поздрави,
цитирай
3. candysays - :)))
24.04.2007 14:11
Да, almostanonymos е права ;-) Това е един направо гениален пост (но не неочакван от теб ;)))

Успех ти желая, и много... слънце... да не центроваш стълба пак... да се усмихваш с лекота... да си припомниш всичко хубаво в живота... да заговориш някое приятно непознато момиче (без фатални последствия (като влюбване и т.н. ;)), да си намериш съпорт за разходката... И... стига ти толкоз! ;))))))
До скоро, надявам се................ :*

Поздрави,
цитирай
4. nait - Наистина е така - затънали сме до уши ...
24.04.2007 23:41
Наистина е така - затънали сме до уши в работа... Накара ме да се замисля - гледам, даже птички си дерат гърлата навън, пролет май е дошла...
цитирай
5. darknesd - Да, nait,
25.04.2007 09:10
уж все бързаме за някъде, да вършим някаква работа, или нещо друго, все "спешно", а той животът си върви; иска ми се някой ден да мога да си кажа "ето, вчерашния ден наистина го изживях, и то напълно"....

....Кенди, мерси за пожеланията...ще се пробвам, възможно най-скоро....

...almostanonymos, откъм музика вирея почти навсякъде, просто съм на периоди (цикли, спирали), според настроението...а то от известно време се променя с минути...

...на останалите...благодаря, и...(не знам какво и, ама се надявам вие да си знаете:)
цитирай
6. анонимен - С много хъс, стръв...
26.04.2007 10:07
давай!
С теб съм!
И по весело!
Да има кой и на мене да ми го кажe...хи, хи!
Развесели ме:)))
цитирай
7. viovioi - смисъла е в това човек да намери смисъл..
10.05.2007 12:18
и да можем да се погледнем после в очите. И да не прибираме крилата!Успех и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: darknesd
Категория: Лични дневници
Прочетен: 195254
Постинги: 56
Коментари: 276
Гласове: 2387
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031